FANDOM

Paralizard – kosmita z próbki DNA Paraiguanina z planety Paralizja.

Wygląd

AB10

Wygląda jak mała jaszczurka chodząca na dwóch nogach. Ma zieloną skórę, jaśniejszy brzuch i nosi czarne spodnie z białym pasem. Ma zielone oczy, czarne wargi z których wystaje jeden ząb, zielone narośla na policzkach i krótki ogon. Nosi symbol Ultimatrix'a/Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Ewolucja

Zmienił się jego wygląd. Ma teraz czworo oczu. Jego wargi nie są czarne, narośla na policzkach zniknęły i są teraz na udach. Jego dłonie są ciemniejsze. W niektórych miejscach jego łuski mają ciemniejszy odcień a na barkach ma wyblakłe naramienniki. Nosi symbol Ultimatrix'a/Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

AB10: Finał

Paralizard jest teraz większy i bardziej umięśniony. Z wyglądu bardzo przypomina Ostatecznego Paralizarda. Ma większe ręce i dłuższe zęby. Nosi symbol Omnitrix'a Mark II na klatce piersiowej.

Umiejętności

Na czubkach palców posiada narządy które potrafią sparaliżować ofiarę i przejąć ¼ jego umiejętności. Potrafi sparaliżować jedynie w kontakcie ze skórą przeciwnika. Paraliż trwa od 25 minut do 1 godziny.

Paralizard jest bardzo zwinny, szybki i wytrzymały. Potrafi chodzić po ścianach dzięki ostrym pazurom.

Wady

Paralizard może być sparaliżowany przez innego Paraiguanina.

Występy

AB10

  • Wkrótce

AB10: Ewolucja

  • Wkrótce

AB10: Finał

  • Wkrótce

Ciekawostki

  • Wkrótce

Przypisy

Zobacz też

  • Wkrótce